I morgen, lørdag 20. juni er det klart for årets Norgesmesterskap i BMX. Det er Klepp BMX som står som arrangør for mesterskapet. Landets beste BMX-utøvere samles til en dag fylt med fart, spenning og høytsvevende dueller på banen.
Arrangementet markerer et av høydepunktene i norsk BMX-sesong, og det forventes stor deltakelse. Publikum kan se frem til intens konkurranse der utøverne kjemper om NM-titler i flere klasser.
For de som ikke har anledning til å møte opp fysisk, blir mesterskapet sendt direkte. Direktesport sørger for live dekning fra arrangementet, med sending som starter klokken 11.55.
Direktesendingen kan følges her: https://www.direktesport.no/sport/sykkel
Med både sterke prestasjoner og tett konkurranse i vente, ligger alt til rette for en spektakulær BMX-dag på Klepp.
Søndag 21. juni arrangerer Orstad BMX Norgescup nr 4 i BMX.











