Nå er det snart ferietid for mange, også for oss som er ansatte i Norges Cykleforbund.
Det vil bli redusert bemanning uke 28 og 29 (6. – 17. juli), og stengt i uke 30 (20.-24. juli). Fra uke 31 er vi omtrent i normal gjenge igjen.
Ha en riktig god sommer, både med og uten sykkel!
Publisert 26.06.2026











